Til DNT.no forside
Åpent og steinete landskap delt av vann mellom forgrunn og bakgrunn. Et lavt og bredt fjell står foran horisonten midt i bildet, med solen rett til høyre for seg. Noen få spredte små planter her og der. En rekke fjell strekker seg ut lenger og lenger unna i det fjerne.

Hitra Turlags turer og aktiviteter

Hitra Turlag arrangerer en rekke fellesturer og aktiviteter på Hitra, sjekk våre neste aktiviteter her.

Publisert: 19. september 2023
DNTs tilbud
DNT Tilrettelagt friluftsliv på Hitra
Tre personer ute på tur, der to stykker hjelper den i midten med å holde/bære en modifisert rullestol for bruk ute i naturen.

DNT Tilrettelagt friluftsliv på Hitra

Hitra Turlag arrangerer turer for mennesker med utviklingshemminger, hvor aktivitetene er tilpasset deltakerne. Med på turene inviterer vi familie og venner av deltakerne, og stiller med frivillige som tilrettelegger aktivitetene.

Les videre
Del artikkel:

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Bli medlem
Bli medlem
Anbefalte turer på Hitra
Teltur på Hitra, vår 21
Anbefalte turer på Hitra
Barnas Turlag
Barnas turlag med familicamp på Sota sæter i Juli 2015.
Barnas Turlag