Til DNT.no forside
Et steinete landskap, med lyng og stritt gult gress i klumper. Nåltrær i bakgrunnen, med lave fjell bak der igjen. I midten, langt borte, er det tre personer som er ute og går, godt påkledd for kaldt vær.
Hitra Turlag

Velkommen til Hitra Turlag! Vi er et lokallag i Trondhjems Turistforening (TT) og en del av Den Norske Turistforening (DNT).

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem

Vår medlemsforening

Trondhjems Turistforening (TT) er Midt-Norges største friluftslivsorganisasjon med over 22.000 medlemmer. Organisasjonen ble grunnlagt i 1887. TT er tilknyttet Den Norske Turistforening (DNT), og foreningens formål er å tilrettelegge for et aktivt, enkelt og naturvennlig friluftsliv. Administrasjonen med Turbutikken holder til i Sandgata 30 i Trondheim.

Trondhjems Turistforening
DNT der du er